Dar visai neseniai nuotraukomis grožėdavomės vartydami nuotraukų albumus, o pasaulio naujienas sužinodavome sklaidydami laikraščių puslapius. Pasaulis ir laikai keičiasi labai greitai. Nuotraukų albumus pakeitė socialinių tinklų paskyros, o laikraščius – žinių ir naujienų portalai internete. Tikrai neteisinga būtų manyti, kad šiais, informacinių technologijų laikais, jūsų verslas sėkmingai gyvuos be internetinės parduotuvės. Kodėl verta ypatingą dėmesį skirti prekybai internete? Kuo elektroninė prekyba pranašesnė, už fizines parduotuves?
Pasiekiamumas. Kiekvieno verslo esmė – pasiekti kuo daugiau potencialių klientų. Internetinė prekyba suteikia neribotas pasiekiamumo galimybes. Fizinės parduotuvės šias galimybes gerokai apriboja. Jeigu nesate stambus verslininkas ir negalite sau leisti atsidaryti parduotuvių tinklo, išsidėsčiusio įvairiuose miestuose – jūsų tikslinė auditorija gerokai susiaurėja. Elektroninės parduotuvės padės pasiekti klientus, visuose šalies kampeliuose ar net, visame pasaulyje. Taip pat internetinė prekyba padės sukurti atgalinį ryšį su klientais, sukurti pastovių klientų ratą. Naujienlaiškiai, akcijos perkant internetu, lojalumo programos – puikūs būdai, padėsiantys klientui jūsų nepamiršti.
Elektroninė prekyba padės greičiau įsitvirtinti rinkoje. Jeigu žengiate pirmuosius žingsnius nuosavo verslo pasaulyje, fizinės parduotuvės reklama pareikalaus daug lėšų ir neduos greito, efektyvaus rezultato. Tinkamai suformavę reklamą internete akimirksniu pasieksite daug žmonių, nukreipsite didelį potencialių klientų srautą į naują, internetinę parduotuvę. Internetinė reklama pasižymi įvairove. Kiekvienas gali pasirinkti internetinę reklamą, atsižvelgiant į savo finansines galimybes, veiklos sritį. Taip pat ji suteikia šansą pasirinkti konkrečiai jums tinkančią, tikslinę auditoriją.
Dar viena savybė, kuria pasižymi elektroninė prekyba – stabilumas. Praūžęs karantinas dar kartą įrodė šios savybės svarbą. Net ir stabilios, rinkoje įsitvirtinusios įmonės patyrė didelius nuostolius vien todėl, kad neturėjo galimybės prekiauti internetu. Internetinės parduotuvės nėra apsaugotos nuo nesklandumų, tačiau su tokio tipo parduotuvėmis susijusios problemos, dažniausiai yra trumpalaikės ir lengvai išsprendžiamos. Internetinės parduotuvės gali patirti kibernetines atakas, tačiau jos tikrai išvengs fizinių apiplėšimų ar nenumatytų gamtos stichijų.
Esminis privalumas – elektroninės parduotuvės yra taupus, daug finansinių išteklių nereikalaujantis pasirinkimas. Fizinės parduotuvės veikla glaudžiai susijusi su įvairiomis išlaidomis. Patalpų nuoma ir priežiūra, komunaliniai mokesčiai, darbuotojų algos – veiksniai, kurie kiekvieną mėnesį pareikalauja nemažos, sunkiai uždirbtų pinigų dalies. Elektroninės parduotuvės išlaikymas kainuoja nepastebimai mažai, tad išbandyti elektroninę prekybą gali net ir labai ribotus finansinius išteklius turintis žmogus.
Internetinės parduotuvės populiarėja kasdien. Greitas apsipirkimas, prekių pristatymas tiesiai į namus, viliojančios nuolaidos, patogus grąžinimo procesas – priežastys, kasdien plečiančios, internetinės prekybos gerbėjų ratą. Galbūt šiomis dienomis dar rasite kelis skeptikus, kuriems dar neteko apsipirkti internetu, tačiau netolimoje ateityje, verslininkui sėkmingai gyvuoti be internetinės parduotuvės – taps neįmanoma misija. Jeigu dar neturite elektroninės parduotuvės, užkirskite kelią galimoms rizikoms ir padėkite savo verslui augti. Juk ne veltui sakoma, kad pabandyti nieko nekainuoja.
Parašykite komentarą